20140828

Idag lämnade jag mitt guldkorn på förskolan redan 09:00. 
Det är jobbigt på ett sätt, vill ju ha honom hemma, men samtidigt är det bra att han är och leker med andra.
Låg och tänkte på igår att det är hemskt vad tiden har gått fort, känns som han nyss var liten bebis och låg i min famn, nu är han stora killen som har börjat på förskolan, han ser så stor och stolt ut när han traskar iväg med sin väska på ryggen, det är så man blir tårögd faktiskt.
Det är så underbart och se hur han utvecklas för varje dag som går, även när man tänker på det blir man tårögd, ja snacka om känslig mamma.
Ska hämta hem honom om 50 minuter och jag längtar, vi får se om han somnat idag igen när jag hämtar honom, det har han gjort typ hela veckan, somnat i personalens famn, det tyder väl på att han är trygg där iallafall :)
 
 
Nu ska jag ta och slänga in en maskin tvätt innan det är dags att hämta hem plutt, sen behöver man inte tänka på någon tråkig tvätt på ca 2 veckor, och det ska bli så skönt ;)