20131129

Godmorgon på er!
Eller morgon och morgon, jag har ju varit vaken i ca 2 timmar snart :).
Men morgon på er som precis har gått upp ^^.
 
Har precis varit ute på en promenad, idag blev det 3 km på ca 32 min.
Det är väl rätt okej, med tanke på att man har en hund som ska stanna över allt, springa framför vagnen osv.
Det är inte det lättaste att vara ute och gå med hunden och vagnen själv. Men jag lyckas ;).
 
 
Idag är det fredag igen, det är hemskt vad tiden rullar på, var det inte Fredag nyss liksom!?
Jag sitter här i träningskläder och väntar på att sambon ska sluta och jobba så jag kan dra till gymmet, men han slutar inte förrän 11:00 och lär väl vara hemma vid 11:30. Drygt och sitta och vänta. 
Men jag kommer ju roa mig med Kevin så länge, efter han fått gröt så ska vi leka, leka och leka ännu mer med alla hans saker :)