31 Januari! 66 dagar kvar!

Idag är det den 31 Januari och sista dagen denna månaden, tänka sig vad tiden rinner iväg, vart ta den vägen liksom? För mig gör det inget att tiden går lite fort, för jag vill ju att April ska komma fort :D.

Natten har varit hemsk, vaknade med tårar i ögonen och att jag drömde att jag fick missfall, och sådana drömmar vill man verkligen inte ha, men när jag vaknade då mitt i natten så sparkade lillkillen och det tyder väl på att han lever, och det är bra, man blir ju både ledsen och orolig när man vaknar av en sådan dröm, sådana drömma vill man ju helst slippa. Så hoppas det bara va en "engångsdröm" för jag vill inte ha tillbaka den.
Sen vaknar jag hela tiden av att det sticker i fingrar och händer och att det händerna domnar av, vad kan det va liksom, ont gör det iallafall.

Nu ska jag ta en tangodans med städsakerna och hoppas på att vi får det lite fint här =)
 
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Massor lycka till när det är dags :D Hur länge är det kvar till BF? Man längtar ju så mycket nu sista tiden!

Svar: Tack detsamma =). Har BF den 8 April så det är 65 dagar kvar, och längtar som bara den :D. Du då ? :)
Therese