Lite annat inköp!

Här kommer lite annat jag köpte, köpte dock mycket mer, men orkar inte fota allt som är till huset, typ städsaker och sånt, det är ju inte ens intressant ;)
 

*Två smålampor som ska hänga i köksfönstret. Kände att det både passade bäst och är snyggast med lampor som händer där, då när katterna gillar att ligga i fönstret och sola när solen väl tittar fram ^^
* Kakfat, det har jag alltid velat ha, det är så fult att lägga kakor på en tallrik när man får finbesök :P

*Ett par mammabyxor
*2 Par leggings, jag lyckas alltid på något sätt ta i sönder mina :/
*4 par trosor
2 bh:ar (som ska använads efter graviditeten)

* En kjol
*4 par linnen
* En sportbh
(även detta till efter graviditeten.)

* Mammatjocktröja
*Mysdräkt till förlossningen, den ska jag nog han är jag åker in och efter förlossningen :)
* Och massa påsksaker. :)
 
Mamma tyckte dock det var dumt att köpa kläder i min gamla storlek och kläder som jag ska ha mot sommar. Men jag anser att köper man hem snygga kläder så kommer man ta tag i träningen direkt efter förlossningen (eller när man inte ha ont längre) och på så sätt får man ju tillbaka sin gamla kropp, och förhoppningsvis snyggare ;)
Trees, mamma i London

vad fina saker :D Jag vill ocksa kopa hem lite pasksaker nu!! och, dom dar BHarna kommer komma till anvandning, lovar :)

Svar: Man tackar, ja påsksaker var jag tvungen att köpa nu när man precis flyttat till hus, hade jag ju inget sånt, och lite påskpynt måste man ju ha ^^. Ja jag får hoppas att dom kommer till användning, men sen vet man ju inte hur kroppen blir efter förlossningen, men hoppas jag får tillbaka den kroppen jag hade innan ^^
Therese