Jag dissar hundskit!

Jag tänkte dra in en diss är på bloggen, var ett tag sen, och detta är något som är otroligt jobbit och irriterande.

Och det jag tänkte dissa är hundbajs, jag är så trött på att att det ligger hundbajs exakt över allt.
Det är liksom skit äckligt att gå ut med sin egna hund och se allt bajs som ligger över allt.
Och inte är det mysigt heller ifall man skulle råka gå i det eller ifall ens egna hund går i det.
 
Jag anser att har man hund så ska man faktiskt ta ansvar till att plocka upp efter hunden när den har bajsat.
Annars behöver man inte ha hund, hur mysigt hade det varit ifall man skiter hos någon och sen skiter i att spola eller städa undan efter sig?
Tror inte det är så mysigt för hundar att gå bland andras hundars bajs och kanske trampa i det.
Då har man ju bajs över hela huset/lägenheten sen.
 
Var bara tvungen att skriva av mig om detta, för nu när snön börja försvinna så ser man vart allt bajs ligger och hur äckligt det verkligen är.
 
nej har man hund så borde man ta ansvar att plocka upp skitet efter sin hund också =).