Godmorgon!

Sista dagen för i år är kommen. Ack vad detta året har gått fort.
2014 kommer nog också gå fort, vi har så mycket skoj som vi ska göra då som jag längta något fruktansvärt mycket efter.
Och sommaren 2014 kommer ju helt klart bli bäst, förhoppningsvis.
Haha nästa år har inte ens börjat och jag börjar redan prata om sommaren ;).
 
Idag har jag en del att stå i, det ska städas från golv till tak här hemma,
Vika tvätt ska också fixas,
Maten ska göras det vill säga förrätt, varmrätt, efterrätt X2 och kanske fixa lite popcorn.
Jag vet precis hur jag vill att kvällen ska se ut, så jag hoppas den se ut på ett ungefär som jag vill :)
Kevin ska badas och vi ska fixa oss,
Det ska diskas osv....
 
Så jag tänkte faktiskt börja direkt, så kanske man hinner vila lite innan gästerna kommer ikväll.
Man får ju passa på att göra sakerna när Kev sover, han har liksom kommit in i perioden med att vara i famnen hela tiden :)