Mot Fl!

Efter knappt någon sömn inatt, knappt inga rörelser från liten, en massa värk både fram och bak i kroppen så ringde jag nu förlossningen och fick sen tid för att komma in och bland annat kolla så liten i magen mår bra. Förhoppningsvis så kan dom se ifall något är pågång för mig också, se ifall jag har öppnat mig och så. För jar menar det är väl ingen mening att behöva gå hemma och må dåligt dagarna in och dagarna ut. Mår dåligt på psykist och fysiskt. Inte okej liksom.
Jag vill ha ut min lilla skrutt och förhoppningsvis må bra igen, jag är så satans rädd över att få graviditetsdepression eller förlossningsdepression eftersom jag mår så pass dåligt nu. Och sånt är väl inget kul att ha.

Så nu vänta på att sambon ska komma hem från jobbet (fick ringa hem honom) och sen ska vi åka in till kristianstad för kontroll. 
 
Skriver något så fort jag vet hur allt ligger till, skriver jag inget mer idag så kanske det har satts igång, eller så har något annat hänt. Håll ut =)

Melinda

Hoppas allting går bra och du fål lillen ut snart! :) :) :)
Massa styrka kramar. Håll ut! Det är bara lite kvar! :)

Emma

Åhh hoppas verkligen allt går fint!! Och att du mår så bra du kan iallafall!
Håller tummarna att de ska gå bra!:)