Outlet!

Först och sista gången jag antagligen gick på outlet.
dels för att
1. Mycket folk (hatar när det är mycket folk, man får bara panik när alla trängs)
2. När man står och tittar på något så kommer någon fram och bara tar det och tar ingen hänsyn alls.
3. Dom säljer bara ut massa skit.

Det är vad jag tycker om Outlet. Mamma kom och hämtade mig innan för vi skulle ner till outletten. var där inne högst tio min sen drog vi snabbt som bara den.
Blev inom Netto snabbt med innan mamma körde hem mig. 
Nu sitter jag hemma och fundera på att ta något och äta och undrar vart min snälla rara söta lilla sambo är och när han kommer hem ;o


Mooa

KAN du SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG HÄR: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ?

BARA ATT KOMMENTERA MED "1", snälla, snälla, snälla! Har lagt ned timmar på mitt bidrag! xD