Kvällens outfit!

Nu är jag redo för kvällens göra skall.
Ikväll blir det att åka in till Hässleholm med älskling och hans kompisar. 
Där ska vi först äta något gott och sedan bowla :).

Och såhär ser jag ut ikväll :)

Svart långarmad - Från mormor :P
Linne - Family house
Svart linne - H&M
Jenas - Klädkammaren
Skor - Skopunkten

Ha en trevlig kväll alla :)
minaaa - photography

fint!

Mimmi Eriksson As Milae -11 ÅR, EGNA LÅTAR, DANS, SÅNG M.M

Hey you dude!



Just nu på min blogg har jag igång veckans utmaning! Personen som kommrt med bäst förslag får en lääänkning, wohoo! Klicka på länken under så kommer du till inlägget :)

http://milae.blogg.se/2012/march/veckans-utmaning-1.html#comment

Min senaste utmaning blev att äta något jag hatar... Det var hemskt!

http://milae.blogg.se/2012/march/ata-nagot-jag-hatar-veckans-utmaning.html#comment

Ah, om du inte är intresserad kanske du bara kan kika in på min blogg och kanske slänga in en kommentar?

Annars kanske vi kan göra bloglovin' byte?

CIAAAAAAAAAAO! :D

jennelie

vad gör du? :)

jennelie

sv: okej, vad har du gjort där då? :)

nja väntar på american pie som snart börjar på 3an :)

jennelie

sv: va trevligt! :)

haha jo de va den :)

Julia

Gud vad fint :-)