Helvetes dag!



Har rent ut sagt haft en helvetes dag. därför har jag inte bloggat något idag under dagen, och därför har det kommit upp 3 inlägg tätt på varandra ikväll. Men ska väl berätta lite om min dag.

Först till skolan för att ha matte, och läraren hade genomgång hela lektionen, vilket är meningslöst i min mening, lyssnar aldrig på det ändå, för lär mig inget då. Lär mig bäst när jag jobbar själv, vilket jag då gjorde, sket i lyssna och jobbade ist. Men det gick lika bra det tyckte jag (Y). Efter lektionen så hade jag bestämt mig för att gå till optiken innan jag skulle hem och lämna väskan innan jobb.

Men jag gick varken till optiken eller lämnade väskan, för påvägen hem så stötte jag på Julia och Becca så satte mig ner och snacka med dom, Vilket var länge sedan. Och då var klockan helt plötsligt tjugo i ett. Vilket betydde att jag skulle börja jobba om 20 minuter, och då hann jag ju inte gå hem heller. Så fick gå direkt upp till jobbet. Det var då helvetet i mig bröt loss.

Mamma berättade att det var en kvinna som hade ringt till hennes sambo, sökt efter mig, jag hade då tydligen en lägenhets nyckel till en lägenhet i malmö, och jag skulle vara i malmö och lämnat den och skriva på något jävla papper. Men då hade tydligen min "mamma" ringt och sagt till dom att jag hade maginfluensa och var hemma hos min pojkevän i Osby. Men jag ringde upp detta nummret, det var en kvinna som svarade, det var svårt att höra vad hon sa då hon inte var helsvensk, men man hörde vad hon sa till slut. Första gången i mitt liv då jag har skällt ut en vild främmande människa. För att ringa upp en person och säga saker som inte är sant och sen säga att man ska polisanmäla mig och sånt, så gör man bara inte, så jag berättade för henne vad jag hette och att jag bor i Osby, jag är inte sjuk och jag har ingen förbaskade pojkvän, och jag bor hemma hos min mamma. har aldrig haft en lägenhet i malmö och kommer nog aldrig ha det heller. Men hon var envis som en åsna, hon babbla om att jag skulle in till malmö och skriva på papper, jag blir ännu mer förbannad. Lägger på. Ringer upp den här kvinnan som hade ringt mammas sambo, det visar sig att hon var mäklare. Hmm jag fattar ingenting av denna historian. Men jag snackade med henne, hon förklarade vad som stod på och jag berättade då att ni har förväxlat mig med en annan, för om jag fattade rätt så bodde den här tjejen i malmö men var hemma hos sin pojkvän på besök. Om hon är på besök hos sin kille men bor i malmö, då går man väl ändå inte in på Eniro och söker upp mig för att jag bor i osby. Fattar ni hur jag menar med det!?. Men den här märklaren förstod att det inte var mig dom skulle ha tag på. Så nu hoppas jag att jag aldrig hör av dom mer. Om det skulle uppstå några problem till så ska jag skära av pungkulorna med en nagelfil, om dom inte har någon pung så kommer jag nog på något annat roligt ;). Nej men jag tycker det är resektlöst att göra något sånt, ringa en person och skrika och har sig och så är det inte ens den personen som ska ha tag på :@ Så detta gjorde mig förbannad, och jag kan inte riktigt släppa det. jag tycker att det är något skumt i det hela. :/.

Men jag jobbade mig igenom dagen, efter jag slutat så har jag bara varit hemma och slappat, tänkte nog ta och sova snart.