Jag har i mitt liv....

Jag har i mitt liv:

(x) Rökt.
( ) Snusat.
( ) Knarkat.
( ) Stulit en bil.
(x) Hånglat med samma kön.
(x) Varit kär.
( ) Snattat.
( ) Blivit tagen av polisen.
( ) Varit utomlands.
( ) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
( ) Varit nära på att dö.
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Skrattat så mycket att jag börja gråta
(x) Dansat i regn.
(x) Gjort ett sugmärke.
( ) Åkt skidor.
( ) Genomgått en operation.
( ) Sett en del av mig själv brinna.
(x) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt ID.
( ) Varit med om jordbävning.
( ) Rört en orm.
( ) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
( ) Blivit misshandlad
( ) Varit i en bilolycka.
( ) Varit vittne till ett brott.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(x) Brutit något.
( ) Tatuerat mig.
(x) Piercat mig på annat ställe än öronen.
(x) pussat någon på munnen.
(x) legat på sjukhus.
(x) fått en blåtira
( ) kan inte cykla
(x) vart med i ett bråk. 
(x) kastat snöbollar på skolans område

Tycker inte  det var så mycket jag gjort :P
Nikolaijessica

i love this page keep it up.