Frågan är, vem kan man lita på?

Vaknade inatt av att pontus han pratade i sömnen, och det var ju inte lite han pratade på heller.
Och sluta gjorde han inte, eller jo han slutade efter jag slog till honom och bad honom va tyst xD.
Undra vad han drömde igentligen. Mohahah.
Snäll syster jag är som låter sin lillebror sova hos sig =).

Hade följe med Jessica till skolan idag.
Kan säga att jag tror jag ska gå upp lite tidigare härdanefter,
Jag kom försent första dan. Lyckat :P.
Men bara 5 minuter så det var inte så farligt tycker jag :).
Historian gick fintfint (Y).

Nu har jag precis ätit, har huvudvärk så jag håller på att dö.
Vilket är jobbigt.
Ska plugga lite nu hade jag tänkt.
Och plocka undan lite på rummet.
När jag har pluggat tillräkligt länge så tar jag en runda på gymmet och hoppas på att jag kan träna lite längre idag :)