Godmorgon!

Är chockad över att jag inte skrev något i bloggen igår. Men hade fullt upp liksom :P
Först vakna upp, hinner inte vara vaken så länge innan jag och älskling drar ner till nya och fikar med Johan och Jim.
Efter vi fikat drog vi in till Älmhult, först systemet där och sen någon annan stans för att kopiera nycklar. 
Innan vi körde hem så körde vi inom bästaste Anna och snacka lite.
Direkt när vi kom  till Osby så släppte vi av Johan och Jim sen drog vi till torget och käka pizza med Robin och Matilda =). Sen drog Alle och jag hem till mig, hämta kläder och lite så.
Hem till Alle dit Johanna kom, fixa sig och lite så sen blev det inflyttningsfest här.
PÅ festen var mitt humör upp och ner, ena stunden glad, andra arg och tredje ledsen. Men det är väl Alkoholen som spökar + mensskiten som håller på ;)
Men annars hade jag väl trevligt sådär dagen innan nyår =)

Inatt sov jag riktigt dåligt, vet inte varför men så är det ibland.
Ska se om jag skriver mer idag.
Annars så  skriver jag GOTT NYTT ÅR till er alla =)