tjodiloooo =)

Skolan innan så var det ju naturkunskap, höll bara på till klockan två sen fick vi sluta.
Gick då upp och tog en kaffe med dom i min klass. Sen kom mamma och hämtade mig.
Åkte hem, mamma och jag har bestämt oss att imorgon börjar det en tuff tid för oss, imorgon ska vi påbörja LCHF. och undra hur det kommer gå för mig, dels är jag beroende av cola och godis, och det kommer jag inte få äta. men detta ska nog gå bra. :). Så vi åkte till Netto och ICA och handlade till vårt nya matrutiner. Hämtade även ut ett paket.

Och i detta paket fanns mina skolböcker. Äntligen säger jag bara. Och då tänker väl vissa "vadå äntligen" ja äntligen kan jag komma igång med pluggandet på riktigt, ligger liksom efter i matten med 60 sidor, och vi har prov nästa fredag :o

Köpte även med mig hem frida tidningen när jag ändå var i farten med att handla ;)

Och så var jag bara tvungen att köpa hem lite godis :$.
Eftersom detta är den sista kvällen då jag får äta godis och dricka cocacola.
Så ikväll ska jag njuta av det :D.

Nu blir det mat, sen plugga matte och ska även baka bröd ikväll.
Och så ska jag såklart se robinson och lite av True talent. :)