Godmorgon!

Detta kommer nog bli en dålig dag för mig,
Idag kommer jag nog inte vara mycket att hänga i julgranen ;).

* Dels så är jag förbannad över att jag skrev ett långt inlägg igår, men det kom inte upp på bloggen och jag orkar inte skriva om det.
* Och sen är jag rätt sur över att jag redan var tvungen att gå upp, jag väcktes 07:20 av att dom skriker på Frasse " Nej frasse det är inte din mat det är nisses mat" och där satt dom och skrek, hur jävla svårt kan det vara att resa röven gå och ta väck den maten för frasse då, han har ju sen egna skål, det är rätt meningslöst att sitta och skrika på katter för dom lyssnar ju fan inte ändå, Men åhh hur svårt kan det vara att lyfta röven. Men hur kul är det att gå upp tjugo över sju på morgonen när man inte börjar i skolan förren halv ett idag. Buhhu :(

Många av er tänker väl nu, "Men gå och lägg dig igen gnällröv". ja men det kan ni tänka, hade jag kunnat så hade jag ju gjort det, men har jag väl vaknat en gång så kan jag inte somna om, så är det med den saken. Får väl helt enkelt försöka roa mig på något sätt tills klockan bli 12:00 och det är dags att gå till skolan och leta upp salen jag ska vara i :P