Segt, Javisst!

Tycker morgonen har gått segt, har varit vaken i två timmar, och känns som jag varit vaken i 6 timmar eller något.
så segt kan man dock kalla denna morgonen.
Fundera på att sätta mig och plugga lite grann och känna mig allmänt duktig.
har ju trotts allt mitt projektarbete (som jag knappt börjat med), matten och historia.
gör jag något idag, så har jag en sak klar, vilket betyder att jag inte kommer sitta med allt nästa söndag dagen innan skolan börjar igen. :P. Så blir nog att plugga lite historia så jag har det klart :).

Har även köpt/beställt den fösta julklappen, och den ska min lillebror få.
hoppas dock att han blir glad över den, men vet om att han har gillat det jag ska ge han innan.
så han borde nog göra det nu med :).
tänk var skönt att ha en julklapp klar, sen har jag bara två kvar. eftersom jag köper bara julklapp till min mamma, lillebror och storebror. dem andra kan gott va utan ;). nej men detta är en fattig månad, jag har inte råd att köpa julklappar till hela världen :P

Nej nu blir det att sätta igång med pluggandet :P