Hallåhallå!

Igår var jag i skolan exakt hela dan, cyklade inte ens hem på lunchen "Stolt" över mig själv :D.
Men därimot så såg maten i skolan ut som spya, så det kunde man ju inte äta. nej tack till det :P.
Efter skolan så lagade jag mat. vilket jag gjorde helt själv. så maten stod på bordet när mamma kom hem, känner mig så duktig över det ;D. Sen kom anna en stund, skulle egentligen med henne till hästveda för att kolla på snapphanecupen, men hade då jävla ont i skallen så jag orkade inte sitta där och höra på allt skrikande och jubel från alla :P. Blev att åka ner till garaget med Jessica och Jimmy ist.
Var där ett tag. sen åkte vi och handla mat, Sen drog Jassica, jag, Dennis och Jimmy hem till Jessica och lagade mat, eller det var ju dock Jessica som lagade maten, det tackar vi för, för det var gott, det blev pommes och kött. NJAMN...
Sen kollade vi på American History X. Sen när den var slut så gick alla hem förutom Jessica för vi var ju hemma hos henne :P. Eller jag gick inte heller hem, för jag sov inte hemma, :P

Idag: Anna kom vid tolv. Vi sitter hos mig nu, jag käkar chips och hon gör vid sig, jag ska också ta och göra vid mig för snart ska vi dra iväg till tyringe för att kolla på ishockey :)