Godmorgon!

Igår: Så kom ju anna hit, vid kvart över två så åkte vi till tyringe och kollade på Ishockey.
tyvärr förlorade Osny med 6-3. Men det var nästan förväntat att dem skulle förlora på tyringe borta :P.
Kom hem igen, åt pizza. vid åtta tiden tror jag det va så åkte anna hem, jag gick till viking för Jessica, Jimmy och Dennis var där. sen åkte vi ner till garaget. var där till typ tio i tolv eller något, så var hemma runt tolv tiden.
gick och la mig direkt när jag kom hem för var så trött så jag inte kunde hålla ögonen öppna.
Ställde bak klockan en timme med, för vem går upp 3 på natten och gör det ? det finns säkert folk som gör det. men det gör ju dock inte jag. när klockan var tre inatt så sov jag så sött :). Eller när alla andras klockor var tre, så vad ju min två för jag hade ju redan ställt om den :P.

Nu har jag precis vaknat. klockan är tio.
hade tänkt att gå på toa nu. sen klä på mig och äta frukost.
så tack och hej för mig :)