You play a game, and I believed in you

Har fortfarande ont i mitt huvud.
Det är kallt ute -7 grader. man fryser ju bara av att titta ut.
Jag är trött.
Och jag mår illa varje gång jag äter något.
Det var ett jävla gnäll på mig idag.
Och en sak till,
Jag saknar dig, jag saknar din närhet, jag saknar att vara med dig, kan du inte fatta det.
Du spelade ditt spel, och jag gick på det.

Hur har min kväll varit, jo jag har läst på en gång till provet. men kan fortfarande inte det.
får väl plugga lite till snart.
Har varit på gymmet och tränat i en timme, vilket var härligt. vill ha ett gymkort så man komma dit varje dag så man glömmer alla bekymmer för ett tag, det hade varit förjävla skönt faktiskt.

Har även spelat ett spel med pontus, veckans värsta. Vilkeet var rätt roligt. men inte kul att spela med dem i släkten för dem känner ju en så bra och får rätt på alla frågor :P
Men iallafall pontus vann. men det brukar han göra så är van :P.

Men nu får jag väl känna mig duktig och plugga lite.