I beg you to stay, do not push me down more please

GodmorgonGodmorgon säger jag till er =).
Vaknade för en stund sedan, men är fortfarande trött och har lite ont i skallen :P.

Har precis betalat mina räkningar, så där försvann alla mina pengar.. Tråkigt värre men så är det.

Katten ligger brevid mig i sängen och sover så sött, jag vill meeed sova.
Men icke hinner jag det.
Magen ropar efter frukost, så det blir att gå upp och äta frukost.
sen klä på sig och göra vid sig.
Sen ska jag till skolan, men först inom ica för att handla en sak med pengarna jag inte har kvar typ.
Attans jag vill ha jobb, jag vill ha pengar hela månaden jag vill ha pengar som är över när månaden är slut. jag vill inte sitta i 3-2 veckor utan pengar varje månad :o.

Men jaja, nu får jag sätta lite fart ifall jag ska hinna =)