Hur kan jag tro på kärlek när den gör så ont, Hur kan jag tro på livet när det enda jag gör är tomma ord.

Fick sluta klockan 3 idag i skolan. En hel halvtimme tidigare ;).
Det ni. inte ofta det händer, eller jo det händer väl nästan varje dag ;). haha.

Hade historia i skolan. Och där gick vi egenom om vad vi skulle ha på provet som vi ska ha på måndag.
var hemma vid halv 4. alltså snart en timme sedan. Har dock inte gjort ett skit sedan jag kom hem.

Måste plugga. har prov på onsdag, och nästa måndag. Så pluggpluggplugg.
Men jag vet själv om att något plugg kommer det nog inte bli av än på några timmar.

Huvudvärk har jag med för den delen, nu tycker jag mer att jag sitter och gnäller.
Fundera även på ifall jag ska dra ner till gymmet idag och bränna lite fett!?.
Ja det lär vi ju märka när jag tänkt klart. ifall jag nu kan tänka idag med denna kylan och huvudvärk ;)