Kom ihåg mig, kom ihåg oss, kom ihåg det vi hade.

Detta har jag gjort hela dan: Jag har städat mitt rum, jag har varit i byn och handlat det jag skulle handla.
Jag har lagat lite mat och ätit, och så har jag tittat på The hills.

Detta gör jag nu:
Jag tittar på The hills på tv, ska se till så jag kan ha kollat klart på säsong 3 idag =).
Sitter även och kollar kläder på internet, och är jag dum som säger att H&M hade ingenting som jag verkligen vill ha, vilket är bra. för då beställer jag inte kläder där ifrån på ett tag =).
Ska in och se på andra sidor med, så får vi se, men ska inte beställa några kläder ändå, bara titta fint ;).
Jag börjar faktiskt bli lite trött, men det är väl bara för att jag har suttit inne hela kvällen.
Får hoppas på att jag kommer ut lite sen, annart lär jag somna tidigt ikväll =)