Allt som är bra med mig har jag en förmågan att glömma bort.

vaknade för ca en halv timme sedan.
Har fatkiskt ont i huvudet idag med, är helt slemig fast det är ändå bättre i halsen.
Har tagit två alvedoner och får se hur många jag får ta idag, jag brukar inte vara den personen som brukar ta alvedon och sånt är jag är sjuk, men nu har jag extremt ont, fast inget hjälper ändå.
Så jag sluta och klaga över det nu och hoppas på att det ska  gå över tills imorgon iallafall =).

Nu ligger jag i sängen och kollar på The hills (inget ovanligt) =).
försökter väcka lillebror med, men det gick inte så bra :P
får in och hoppa på honom :p.

Ska även försöka få i mig lite frukost,
klä på mig och fixa till mig lite.
sen vika tvätt, sen ska jag gå och handla något gått,
har varit sugen på något gott nu i 3 dagar :P