Namnsdag!

Idag har jag namnsdag ta mig fan. Grattis till mig för det :).

Just nu har jag det stressigt. Men dagen började med Svenska imorse. sen cykla hem på lunchen. sen tillbaka till skolan för att hämta en uppgift. direkt efter det blev det att cykla hem till mamma. var där ett tag. Mamma körde hem mig vid 20 över 6. Hem och göra något att äta för hungrig var jag.
Har även bytt i sängen. Och nu håller jag på och packar.
sen blir det duschen. ska även göra sallad till imrorgon och ska diska. och ska städa. fy fan vad jag ska göra mkt. så nu måste jag dra mig från datorn så jag hinner med allt.

Imorgon bär det av till stockholm.
kommer hem igen på torsdag kväll.
och satan vad jag kommer sakna älsklingen min :(.
Men får väl försöka klara mig utan honom i några dagar (A)
Men sakna honom kommer jag göra.